آمپراژ باتری رنو داستر | باتری Renault| باتری رنوداستر | عمر باتری رنو داستر

ظرفیت باتری: 74 آمپر

ولتاژ باتری: 12 ولت

نوع باتری: سیلد اتمی

چینش قطبی: پایه کوتاه قطب چپ

ابعاد محل باتری: 27×18×18سانتی‌متر


برای خرید و دیدن محصولات باطری 74 آمپر مخصوص رنو داستر اینجا کلیک کنید.

 


باتری فابریک

باتری اورجینال که شرکت خودروسازی این ماشین که در تولید استفاده می‌کند 60 آمپر با ولتاژ 12 ولت است. عمر باتری رنو داستر اگر از سیستم صوتی یا چراغ های تقویت شده بر روی ماشین خود استفاده می‌کنید بهتر است از بهترین نوع باتری 60 آمپر اتمی استفاده کنید. که در صورت استفاده صحیح می‌توان تا 2 سال به بهترین شکل کارکرد. | برای آموزش افزایش عمر باتری خودرو خود اینجا کلیک کنید.

بهترین باتری

بهترین باطری مناسب از نظر کیفیت و آمپر باطری 74آمپر اتمی است. ( ترجیحاٌ برنا باطری ) | آمپراژ باتری رنو داستر

نوع باتری

باتری اسیدی و باتری اتمی البته با توجه به مزایای باتری اتمی نسبت به باطری اسیدی پیشنهاد می‌کنیم از باتری اتمی استفاده کنید، و بهترین باتری 74 آمپر است.

عمر باتری

همانطور که در مقاله عمر باتری گفته شد، مقدار عمر باتری بستگی به نوع مصرف و شرایط اقلیمی شما بستگی دارد. برق دردی و خرابی دینام خودرو از عامل اصلی خرابی باتری است. باتری در منطقه گرمسیر و پر ترافیک زودتر به عمر باتری پایان می‌دهد. ولی معمولا باتری های ایرانی تا 2 سال و باتری های کره‌ای اصل تا 3 سال قابل استفاده است.

 

ادامه مطلب…

عمر باتری رنو داستر

 

انتخاب آمپراژ باتری رنو داستر

باید بدانید برای سیستم برق خودرو به باتری چند آمپر نیاز دارد. اگر برای خود از تجهیزات برقی اضافی مثل: سیستم صوتی یا لامپ های قوی؛ استفاده می‌کنید، به جای باتری فابریک 74آمپر باید از بهترین نوع باتری 74 آمپر استفاده کنید.

حداکثر آمپر باتری رنو داستر

روی این ماشین حداکثر آمپری که می‌توان استفاده کرد 74 آمپر است، و بیشتر از آن دینام پاسخگو نیست.

قیمت باتری رنو داستر

قیمت باتری به عامل های مختلفی بستگی دارد :

  1.  کشور سازنده
  2. شرکت سازنده
  3. اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفيت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

علائم خرابی باتری رنو داستر

  • تغییر ظاهری باتری
  • سخت روشن شدن ماشین
  • تغییر رنگ نشانگر باتری
  • نیامدن برق پشت آمپر صفحه کیلومتر و …
ادامه مطلب…

درباره رنو داستر

از میان خودروهای اقتصادی داچیا، که همگی با استفاده از پلت‌فرم لوگان شکل گرفته‌اند، داستر تنها محصول با توانایی آفرود و در عین حال از ارزان‌ترین خودروهای کراس‌اور جهان است. سال 2014 واردات این مدل در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل به کشورمان آغاز شد. مدل دو دیفرانسیل داستر نیز از 2016 در ایران قابل خریداری بود. داستر همچنین برای مدل 2016 فیس‌لیفت بیسار مختصری را تجربه کرد که عمده تغییراتش در گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب و طراحی مجدد جلوپنجره و سپرها خلاصه می‌شدند. اشتراک فنی پیشرانه و جعبه‌دنده با رنو مگان باعث شده تا داستر به‌رغم تجهیزات اندک و طراحی ساده‌اش اما از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار باشد به‌ویژه در نسخه 4WD که از این جهت بسیاری از رقبای هم‌قیمتش را پشت‌سر می‌گذارد. داسترهای نیوفیس نگین خودرو، در تیپ‌ SE یا فول و همچنین در تیپ PE یا نیمه فول به کشورمان آمدند. تشخیص این دو تیپ از یکدیگر، کار سختی نیست. در تیپ PE قاب آینه‌ها مشکی است و سپرها، رکاب جانبی و باربند نیز همرنگ بدنه نبوده و از جنس فایبرگلاس هستند. ضمن اینکه تیپ PE رینگ‌های فولادی دارد. به لحاظ امکانات نیز تیپ PE دو آپشن مهم یعنی «کروزکنترل» و «کنترل پایداری» را ندارد.

 


برای خرید باتری اتمی رنو داستر

به دو صورت تلفنی و سفارش در وبسایت ثبت سفارش فرمایید.

خرید آنلاین باتری از اهورا باتری